პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
შედეგები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტუ
ლი და უინტერესოა
|
არის
მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების, მაგრამ ყურადღებას ვერ იპყრობს
|
საინტერესოდ
არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარს
|
ეფექტურია,
არატრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
თემის
გასაგებად წარმოდგე ნა
|
ბუნდოვანია,
საუბრობს დაბნეულად
|
მხოლოდ
ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით
განმარტებებს
|
გასაგებია,
მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
|
წარმოდგენილი
საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა
დარღვეულია,არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგიერთ
ადგილს აკლია ლოგიკურობა, ზოგჯერ არათანმიმდევრუ ლია
|
ძირითადად
ლოგიკური და თანმიმდევრულია, მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს
|
ლოგიკურია
და კარგად ჩამოყალიბებული
|
არგუმენტაცია
|
არ
აქვს არგუმენტები
|
არგუმენტები
მცირეა და არა დამაჯერებელი
|
არგუმენტები
აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტი
ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია ფაქტობრივი
მასალით
|
დასკვნები
|
არ
არის გაკეთებული
|
დასკვნები
ულოგიკო და გაუმართავია
|
ლოგიკურია
, მაგრამ ყველა სალითხის რეზიუმირება არ ხდება
|
ლოგიკური
და ორგინალურია
|
აუდიტორიას
თან კონტაქტი
|
ვერ
ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის
ყურადღების მიპყრობას, მაგრამ არ
იცის , რა ხერხებით
|
გრძნობს
აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
|
ფლობს
აუდიტორიას, ადეკვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე,
ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არა ვერბალურ ხერხებს
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს
პასუხების გაცემა
|
პასუხები
არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა
კითხვას უპასუხებს
|
სრულყოფილ
პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას
|
No comments:
Post a Comment