შეფასების სქემა

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
შედეგები
1-3
4-5
6-7
8-10
შესავალი
ტრაფარეტუ ლი და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების, მაგრამ ყურადღებას ვერ იპყრობს
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება  შინაარს
ეფექტურია, არატრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
თემის გასაგებად წარმოდგე ნა
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად
მხოლოდ ნაწილობრივაა  გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
ლოგიკურობა
ლოგიკა დარღვეულია,არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
ზოგიერთ ადგილს აკლია ლოგიკურობა, ზოგჯერ არათანმიმდევრუ ლია
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდევრულია, მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს
ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბებული
არგუმენტაცია
არ აქვს არგუმენტები
არგუმენტები მცირეა და არა დამაჯერებელი
არგუმენტები აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია  ფაქტობრივი მასალით
დასკვნები
არ არის გაკეთებული
დასკვნები ულოგიკო და გაუმართავია
ლოგიკურია , მაგრამ ყველა სალითხის რეზიუმირება  არ  ხდება
ლოგიკური და ორგინალურია
აუდიტორიას თან კონტაქტი
ვერ ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
პერიოდულად  ცდილობს  აუდიტორიის  ყურადღების  მიპყრობას, მაგრამ არ იცის , რა ხერხებით
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
ფლობს აუდიტორიას, ადეკვატურად რეაგირებს  მის რეაქციებზე, ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არა ვერბალურ ხერხებს
პასუხები აუდიტორიის  შეკითხვებზე 
უჭირს პასუხების  გაცემა
პასუხები არ არის   სრულყოფილი
თითქმის  ყველა  კითხვას უპასუხებს
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველა  შეკითხვას


No comments:

Post a Comment